dansar på trottoarer

men tjena. jag vill ut jag.
och det var det jag hade att berätta.
måste flytta, jag är stammis överallt här nu
vill ju inte det ibland ja
lyssnar på grym musik
är lustig

äh, tar en sväng med bullen när solen går ner
det passar sig det med, är tillochmed fint
blev ju inget arnön idag, blir inatt istället. när mami&papi kommer hem.
(jag har ätit kräftor, sett på grey's med fredrik och gått långpromenad idag)
tar vara på det sista
ja man får börja säga så nu
men det gör inte så mycket tror jag kanske
om fyra dagar fyller jag en värdelös ålder, men inte värdelösa år
måste börja slå på bollar, det som kommer mot mig, som christina i grey's. då tänker man inte bara framför tiden
nu ni
ut

Kommentarer
Postat av: Hanna

dör vad fint.

2010-08-16 @ 12:06:50
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0