Prinsessfodral.

Tja mates. Jag är hemma.
Det här har jag gjort sen jag kom hem. Ätit kvällsmat bestående av frukost (flingor, te, ägg och lax!), beundrat mitt prinsesstandborstfodral och min jordglob, målat ena handens naglar, pratat planer och annat bra med sara, fått positivt besked från arvikafestivalen, uppdaterat mig på alla bloggar och nu ligger jag i sängen och lyssnar på julias sommarlista i spotify. åh

Vill åka till Stockholm, hösthandla, gå i Hötorgshallarna. Åka upp till Rosendahl. Hälsa på fina människor.
Vill åka till västkusten med båten och familjen. Äta kräftor tills jag stupar. Åka båt fortfort, bada saltast, hitta sjöstjärnor och undvika maneter.
Nejnej, inte längta bort.

Fick ont i ögonen av att se mormor gå bort från tågstationen idag, fram till Nöne och hundarna och sen försvinna ur mitt synfält. Jag hatar avsked, seperationsångest. Vi har haft det så fint. Gosat ihop oss under filtar i soffan klockan sex på kvällen, gått havspromenaden varje dag, skrattat åt varandra efter oräkneliga antal öl och pratat igenom hela universum nere på klippan vid havet. Vi är väldigt nära hon och jag.

Jag är arbetslös och grymt fattig. Ska på white party på onsdag (har inte ett vitt plagg förutom min studentkjol...) och pengarna lär ju gå åt. Men åh, ska träffa Julia, Sara, Helena, Veronica (Elin, Ida?). Mina fina. Alltså åh vad jag skriver, men jag har det så bra. Nu ska jag måla min andra hand med orange nagellack från Mavala. Nice. (så heter det).

Kommentarer
Postat av: juliak

åh vad du är fin och åh vad jag vill krama dig. jag har sytt en klänning till på onsdag, den är underbar och jag vill dansa i den med dig <3

2010-08-02 @ 01:06:47
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: ida

Jaaaa jag ska med älskling. Längtar ihjäl mig verkligen helahela tiden <3<3<3

2010-08-02 @ 13:53:50
URL: http://trasmatta.devote.se
Postat av: pelin

Jag ska dit snos! Har dock inget vitt att ha på mig förutom typ strumpor, men det gör inget för jag har inte råd att köpa dricka ändå, blir väl nyktert.... tjoho!

2010-08-03 @ 16:04:57
Postat av: victoria

men snart får vi ju våran lön juuulia, wie!!

2010-08-03 @ 18:32:22
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0