jag har kommit hem

Jag är hemma nu, och tillbaka litegrann tror jag. Stockholm var jättebra och verkligen en verklighetsflykt, något som kändes nödvändigt. Jag berättar mer i ett annat inlägg om allt det. Den här morgonen har jag bara myst i sängen eftersom det är översvämning ute. Mamma och jag såg de sista satc-avsnitten och drack varm choklad eftersom jag var ute i regnet redan vid sjusnåret i morse. Och nu sitter jag med min nya muminkopp som mamma gav mig i Stockholm. Motivet är på polismästaren i Mumindalen, jag valde den för att 1. den är grön 2. vem skulle annars välja honom?
Att Bullen inte är här är så påtagligt, men vi måste liksom klara oss, och det gör vi fast det är svårt. 

Kommentarer
Postat av: juliak

polismästaren är glad för att du valde honom tror jag. jag saknar dig. vill träffas snart.

2010-08-29 @ 10:39:42
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: juliak

tisdag låter underbart! vet inte när jag slutar men sånt struntar vi i. ses blir :*

2010-08-29 @ 18:58:39
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0