happily ever after?

Jag har tränat idag, alltså varit på gymmet. Kändes som en helt annan värld, fastän en konstig känsla om att vi träffats förut, kanske till och med haft ett förhållande? Det var skönt i alla fall och gav mig ännu bättre anledning att äta nybakta scones och  niokronorschips från IKEA. Förut cyklade jag och mötte upp Victor som drar till Stockholm, för lite hejdåsnack och en cola. Jag passade också på att hyra sex and the city-filmen eftersom mami inte sett den och vi tydligen befinner oss i ett beroende. Det var andra gången jag såg den och den här gången tyckte jag det lyckliga slutet nästan gjorde ont, jag som är beroende av lyckliga slut?
nya skor. 260 kr på stadsmissionen i sthlm

höstfrukt och chokladljus

min nya långkjol. Jag är kär i den, men jag vet att min kära vän Julia inte gillar långkjolar så jag chillar lite på att ha den i hennes närhet :*

skruvat ihop en egen ikeahylla. Mitt rum är det finaste.

I övrigt har jag körlektion i morgon. Ska hinna träffa Helena och Elin för lunch och sen Joni en stund på eftermiddagen. Det är skönt att göra saker, det för bort sorgen litegrann. För åh vad jag saknar att han lägger huvudet i mitt knä eller sätter sig vid dörren och väntar på att jag ska gå ut med honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men allt är så fint och jag vill bara komma och känna och pussa på dig och alla dina nya grejer. längtar till onsdag, då är det you and me baby <3

2010-08-30 @ 08:03:39
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: juliak

men du är råsnygg i den! jag förstår inte hur du gör, men det spelar ingen roll vad du har på dig för du är alltid snygg. orättvist...

pussssss

2010-08-30 @ 12:39:06
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0