gömmer mig i ett tvättrum

Ligger i soffan med Bullen djupandandes bredvid mig. Insnärjd i filtar och med chokladasken från igår öppen och halväten. Springer vändor ner till tvättstugan hela tiden. Stannar några extra minuter i torkrummet och andas den bästa doften någonsin. En gång, två gånger går jag ut med Bullen i regnet. Han vill gå långt, det svala gör honom pigg men jag är realist och vi går hem efter en kvart. Träffade finaste Ida i morse på Espressohouse. Talade om politik, kärlek och destruktivitism. Den tjejen är så intelligent att jag nästan svävade därifrån, lite lättare och med huvudet lite klarare. Hon kommer få det finast när hon flyttar<3. Hon lånade mig också sex and the city bokxen så jag är där nu. I NY på de hippaste krogarna, mellan lakanen med franska arkitekter och på det boat house med mr.big. Kommer inte gå ur bubblan, inte när det känns som såhär inuti den.
bild: weheartit

Kommentarer
Postat av: ida

du gör mig så glad att jag svävar. älskade <3

2010-08-20 @ 13:23:52
URL: http://devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0