bar rygg och blommor i håret

om hur underbart det är att åka och bo i ett kollektiv med sju andra och sin bästis. Duscha tillsammans, besöka alla cupcakesbutiker och känna att man aldrig mer kommer klara av att vara ensam. Om att plocka blommor mitt inatten med en spanjor med ilovebeer-tofflor och sätta blommorna i håret. Att äta upp någons fryspizza och dricka öl en kväll när man bara rest och inte vågar prata engelska.

Nu ska jag lägga mig och se på svtplay och dricka te med mamma. ELLE och SOLO är utlästa samma dag som de anlänt och jag inser att jag har rätt mycket fritid. Har förövrigt inte ätit något sött eller salt idag (godis eller chips) vilket resulterat i lägst blodsocker någonsin equals jag måste resa mig upp i snigelfart. Jag kom inte iväg till gymmet idag heller, men hey, jag har ju tid. Dessutom vill jag bugga till hösten, men nu vågar jag inte.
sover gärna här i kväll. Frivillig får gärna göra en koja till mig med sånt där himmel... vad det nu heter och ljusslingor. Vackrast. Snart börjar sex and the city. Ohja.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Råkade bara klicka mig in här! Vilken fin blogg!

Och vilken fin koja! En sån bara måste jag bygga någon gång snart!

2010-08-15 @ 23:37:30
URL: http://vadjagritar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0