lördag morgon.

Sov elva timmar i sträck och nu, nu lever jag igen.
Har segat hela morgonen, druckit hallonsmoothie och ätit knäckemackor. Städat mitt rum som en galning och nu ska jag styra stegen mot stan för att hämta min cykel och göra ett läskigt kontoutdrag.

Jag handlade en del i London. Inte alltför mycket eftersom väskan då inte skulle gå att stänga, men ändå. Här är en del av det:
godmorgon på den sista där!
Fina underkläder för 4 € är inte att leka med, primark i mitt hjärta.
Den tredje bilden får ni se mer av någon annan gång, den är helt underbar, bästa köpet tror jag. Dessutom köpt i Notting Hill på i den bokaffär som inspirerat till filmen Notting Hill.
'
Och ungefär såhär ser jag ut idag. Ser dock att det är storm ute, ogillas alltså.

Jag får lite panik när jag inte är djup på bloggen. När jag inte lägger ut bilder från weheartit utan istället från min egen kamera. Det är inte lugnt. Men jag kör på lite till, jag är ju periodare så jag antar att jag byter riktning hela tiden. Äh, lördag it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0