ahaa

Idag när jag satt och väntade på johan slötittade jag lite på tv, det blir ju lätt så.
Märker efter en stund att programmet faktiskt får mig att fastna och bli riktigt rörd.
Slutar med att jag sitter och storgrinar och skäms faktiskt, jag tittade nämligen på extreme home makeover.
okeeeeeeeej, tänker ni. Jag vet.

Idag pratade jag med Johan, det var skönt. Tänk vad lite kommunikation kan betyda.
Jag älskar verkligen Johan. Jag försökte känna efter idag om jag på något sätt skulle kunna tänka mig att
vara otrogen (idéer som ploppar upp efter allt för mycket tv-tittande ja,). Men svaret var så himla självklart, NEJ.
Aldrig att jag skulle vilja svika honom, världens finaste pojke som jag faktiskt vill leva med länge och sluta ta för givet. Han hjälper mig, han stöttar mig och han underhåller mig alltid. Det blir bara så ensamt nu när jag har varit sjuk och sådant länge.

En grej till. vi har sjukt mycket i skolan nu. Nu ska jag ut med korven och mamma. Sen blir det house och inget plugg. Kommer alltså inte att börja på ljuduppgiften förrän imorgon, grattis till en grön hammock i valfri färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0