dreamy!

Jag är lite död. Inte den här underbara dödheten utan den plågsamt kärleksfulla döden.
Vanligtvis brukar jag inte bli så blödig, jag anser mig vara en ganska återhållsam människa
när det handlar om filmer. Dock, utsattes jag för ett attentat utan dess like. Jag tittade på Made of Honor, brudens bäste man alldeles nyss och jag antar att jag föll.
Visst, alla iqberikade (dreglande) kvinnor vet att McDreamy är, låt oss säga, en helt ok man. Men att sen se honom lika underbar, snygg och omtänksam i Brudens bäste man övertygade mig om att han helt enkelt inte är Patrick Dempsey, en skådespelare utan Patrick Dempsey, min blivande man!

Hm, inte så objektivt och moget inlägg men helt i min smak!


Kommentarer
Postat av: elinpelin

Haha du är för göllig ;> den filmen har jag sett typ tusen gånger, brukar inte orka se samma film många gånger om igen nu när jag börjar bli gammal, men den funkar! Har den utbränd om du är sugen chey!

2009-07-27 @ 00:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0