tisdag 16.27

snart ska jag spela piano och dansa? hur mycket julia känns det egentligen..
ska bli skönt att göra något, inte bara sitta här som alla andra kvällar.
jag pluggade n-k i två timmar förut och åt apelsin. jag tror på det här provet vava?!

jag funderar också på att inte alls spara ut håret eller färga det rött, kanske bara klippa
till det ordenligt, lite kortare igen?

vi slutade tidigare idag och jag bara älskar det, mediaämnena får lida men
det gör inte alls mycket för mig.
känns inte så himla kul i skolan just nu direkt. medeltid hit och dit
och prov och inlämningar, jippi not.

jag vill bara lyssna på sjukt bra musik och ha ännu mer färger på mig, runt mig och i mig!
ändra lite på bloggen också tror jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0