som ett piller

Nu har jag läst alla bloggar jag någonsin läser hundra gånger var,
jag har tittat runt på ALLA mina vänners bilddagböcker,
jag har varit på floating
jag har inte pluggat.

så det blir det nu! Ingen yoga för min del idag, bara plugging. Och kanske äting.
Ätit massa choklad nu också. Det var gott.

Blir ingen annan galen!? Allt står ju still. imorgon går jag till 16.40 fast vi har anders så
vi kanske får gå 40 minuter tidigare. Men vi har meku och svenska, samhäll och engelska.
inte min favvodag men inte så hemsk ändå. om ja fick välja skulle engelskan vara inställd.

bra att jag inte skriver något intressant alls. det här är ju bara terapi julia.
men floatingen var cool tror jag. flytande var jag i alla fall och duschen var varm.

nu vill ja bara ha johan. det vill ja ju jämt.
ibland kommer inte jag och min klass överens.
ibland kommer inte jag och samhället överens.
ibland gråter ja därför.
men inte så ledsen nejnej. jo, trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0