LÄS MIN BLOGG OCH TIG

alltså. detta kom som en nyhet för mig då.
om ni vet den där låten it's a beautiful day med U2? (ja, jag syftar på särskilda personer)
Då kanske ni också vet att den skrevs av bono och några snubbar efter att deras kompis tagit sitt liv, och varför tog han då sitt liv? Jo hörni, han tyckte det var en så himla fin dag, så han kände att han hade upplevt allt redan.
HERREGUD
jag har inte riktigt bestämt mig för om det är vackert eller bara dåligt. Uppdataterar kanske senare med mitt svar.
Eller jo, lite oansvarigt kanske. Jag menar, familj och vänner, tänkte han inte på dem? Fast egentligen, alla borde kanske vara nöjda med mindre? Eller visar detta bara på att man borde hela tiden sträva efter mer så att livet inte får någon mening enligt carl johan eriksson?

P.S Idag var dödsannonserna för en väldigt väldigt underbar (eller i alla fall trevligt de gånger jag träffade honom) man i tidningen. Cancer är så fasansfullt. D.S

P.P.S Jag åt scones till frukost. D.S

Kommentarer
Postat av: (hon som inte tiger)

nu fick låten en helt annan betydelse. eller inte betydelse kanske, men jag kommer nog tänka på mer än en sak när jag hör den. shit!

2008-10-13 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0