förkyld

wow jag tänker verkligen. jag ligger och knaprar naturgodis och snörvlar som jag vet inte vad.
fast egentligen, enda skillnaden på att vara sjuk och frisk är just nu att jag inte orkar lägga ner så mycket tid på att plugga.
vilket egentligen borde göras. alla pratar om det, hela spm2b är stressade som as.
så mycket var det för den "icke plugg linjen". men för mig, som inte ser så seriöst på det här,
som får tillbaka bokrecensioner med ett "ok" på blir detta bara ett för seriöst taget jippo.
jag har ju alltid tyckt att vi går i skolan för att ta del av kunskap som vi sedan kan ta ställning till, lära oss respektera andra, vara trevliga och sånt där ni vet. etik och moral ni filiosofitöntar.

jag kom just på att jag inte ens skrivit om min bragd i badhuset i måndags (eller har jag?). jag dök från trean och gjorde bakåtdyk ifrån ettan (kom just på att jag glömde prata med ulvik förut).

Just det, vore skitsnällt om någon kunde kopiera sina frågor i samhällskunskapen, jag hittar inte mina.
och johan. jag älskar dig det gör jag verkligen. stå ut med mig ett tag, snart blir allt som vanligt, eller så ändrar vi helt enkelt på allt.
julia is going to give you some hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0