nice day of living

just i skrivande stund steker jag amerikanska pannkakor! det har blivit min nya favorit och det är faktiskt ganska enkelt om man bortser från att jag idag inte hade några decilitermått till hjälps. fortsätter jag göra det minst en gång i veckan kaske de till slut blir sådär tjocka och runda som jag vill ha dem!
idag är en ganska lugn dag, väldigt skönt! jag har gjort lite sånna där grejjer som är bra att göra ibland utan att det känns jobbigt. pratat med sara också, det var mucho skönt och vi ses nog en liten stund senare.
Johan kommer hit också, kanske lagom till att dessa skönheter blivit färdiga.
jag vet inte hur ni föredrar att äta dem? min favorit är helt klart med socker och kanel.
om två dagar åker jag så lite packning skulle inte göra sig fel. synd bara att jag inte kommer in på mitt sparkonto och kan ta ut pengar, kommer bli en lätt stress.

chiao, jag mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0