soffhäng, hundpromenad och seminarie.

M och jag har spenderat kvällen hos Richard och Joline och ätit pizza och chokladbollar + spelat sällskapsspel. Så himla mysigt!! Längesen vi hängde där nu, förut tycker jag vi sov i deras soffa jämt. Men sen flyttade vi 500 meter längre bort på gatan och då vart det ju jobbigt... Hehe. 


Annars har jag ju klarat av ett seminarie idag 😊. Och varit med denna tjej på promenad med Lizz och Pelle. Hundarna fick springa av sig uppe på svinbäcksberget och vi hann snacka igenom allt sen sist. 

Nu ska jag försöka sova för imorgon är det Vitlöken och ungarna igen! Ska försöka att inte ha ångest över att jag inte öppnade pluggböckerna idag eller att jag måste till uni imorgon för att lämna en bok jag kunde lämnat idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0