saker jag gör idag.

Michael är på högskoleprov idag så jag vaknade upp själv vid 10.15. Ganska skönt, gillar lite ensamtid under dagtid (när det är ljust hehe). 

Saker jag har gjort i alla fall:


Yogat. Solhälsningen, krigare och så avslutas allt med att jag försöker stå på händer. Har läst att ibland tar det uppåt 7 år att lära sig. Känns typ så nu. Men nu har jag liksom landat i att det inte bara är att köra utan att jag måsta göra andra övningar för att successivt komma närmre målet. 


Gjort smoothie på blåbär, mandelmjölk, en skvätt apelsinjuice och banan. Blev SVINGOTT! Trots att jag inte gillar mandelmjölken i sig själv. Försöker tröstlöst hitta alternativ till komjölken.. 


Provat mina nya skor. Tycker att de är to die for. Men så är de lite lite liiiite små. Orkar inte skicka tillbaka dem så tänker hoppas att de töjer sig. Nu ska det bara bli lite varmare så jag kan ha dem med bara anklar. 


Duschat våra blommor. I vårt mini-badrum. 

Och bloggat. Wiho! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj tar det sju år innan man lär sig. Jag kunde nästan stå på händer när jag var yngre, men nu tror jag knappt att jag kan. Kanske är lika bra att börja öva nu då!

Svar: Alltså. För vissa kan det ta några veckor bara men ... Inte för mig hehe! Men har du kunnat kanske kroppen har lättare att hitta tillbaka? Lycka till!
Julia

2015-03-28 @ 12:35:59
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Sara

Alltså, HUR fina skor?! Varifrån?

Svar: Vans :) hej Bumper.
Julia

2015-03-29 @ 10:33:06
URL: http://sarafrohlinglind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0