valp på besök.




Den här lilla valpen sov över hos oss igår. Ville först ligga emellan oss men då vi har en 1.20-säng fick Michael lyfta över henne till soffan någon gång inatt pga brutal ryggvärk för mig annars. Jag och valpen tittade också på Idol och Big Brother hos Richard och Joline och hon skötte sig relativt snyggt tycker jag ändå, för att vara 4 månader liksom. 

Annat som hänt denna vecka är att jag;
1. Förtidsröstat, gött! Fatta att vi får göra det här i Sverige, så viktigt att ta sig tid att göra!
2. Simmat med Helena, också bara gött och välbehövligt. 
3. Ätit chips och dipp med Maria. Åh. 
4. Klippt mig och lagt i slingor. 

Nu ska jag jobba och sen ikväll är det hundkurs i Forshaga igen med mami och Sibylla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0