hej förra helgen!

Hallå vi var i Stockholm i helgen också!  (säger jag på fredag veckan efter, hehe). Jag slutade två och Michael gick halvdag så vi kom iväg upp till Stockholm runt typ tre. Med oss hade vi ölkorv, nappar, Loka och Christoffer som skulle överraska Nadja! Vet ni vad? Det var faktiskt ganska mysigt att komma fram till Lidingö och känna in lägenheten igen, jag bodde liksom där från januari till december, nästan ett helt år!!!!!! Sjukt. 

I alla fall så spenderades helgen med att dansa på Soap bar med Julia och Sara, vakna i Juls lägenhet och äta nybakade croissanter, hänga på söder, äta kyckling/mozarella-sallad med Fred och M på Lidingö och söderhäng igen på söndagen fast med Mike.  





Extrem mysig helg som kändes så himla lång och värd. Idag är det fredag, jag stänger och är lite förkyld och lite illamående. Men hade en sån mysig dag på jobbet igår så längtar dit faktiskt. :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0