bra himla helg.

Alltså MYS-helg. Känner mig aningens uttråkad här på söndagskvällen men kanske är det den ultimata känslan för att känna sig taggad på jobb imorgon! Ligger at the moment i soffan och lyssnar på musik och väntar på att Mike ska krypa ner bredvid mig. Sambon min som haft träningshelg med laget och som det känns som jag knappt sett. Hehe, hängt med honom hela dagen dock. 

Annars har hänget mest bestått av denna donnan : 


Uuuuh va mysig. Glott på filmer, hängt i hennes soffa, handlat på Ica, stängt Twillan med, käkat frulle med, hängt med Sebastian med, gosat i sängen med osv osv osv. Bra jävla tjej alltså <3 

Imorse käkade vi bananpannkakor med hallon och turkisk yoghurt + färska frallor + färska kanelbullar här med Märy och Blomman. Bra häng. 😍. Avslutade eftermiddagen med Theo-mys och en sväng förbi mami och papi för att gosa med lillfisen Sibb som varit i Norge i helgen. Nu blire Heroes för jag är ganska pigg. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0