helgkos.

Åh jag har haft en sån himla mysig helg, alltså åååååååh. Sovmorgon på lördagen, sen iväg på lite tur med helena i supervolvon. Vi kollade Gengåvan och Blomsterlandet men fick inte med oss något hem. Sen var jag utelåst. Då gick jag till Richard och Joline och fick kanelbullar och pannacotta!!! Sen kom Sibylla hem till mig och M och vi började fixa middag och jag körde mamma och pappa +2 till Hammarö på fest. Klockan åtta steg Julia och Philip in hos oss och vi åt pulled chicken och hembakat bröd. Snackade oss fram till halv ett då det var läggdags. Myste/trängdes hela natten med en boxer och min 1.87 centimeter långa man. 

Vaknade upp söndag till strålande sol, åt en kanelbulle och sen gick vi alla tre ut i solen på värsta myspromenaden. Gick upp vid vattentornet på Norrstrand och släppte babyn. Gick hem, skjutsade sibb till mamma och pappa och åkte på söndagmys hos Mirja, Robin och Agnes. Gick även där höstpromenad och åt indisk mat. 


Pjuh. Och nu är det måndag. Alltid lite sådär slag-i-ansiktet men nu ska jag gå ner och krama om ett par barn. Hej hopp. 



Mysar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0