arla.

Klockan är tio i sex och jag kryper ner bredvid honom igen. Alldeles inlindad i båda täcken är han, bara en liten hårtuss som sticker upp. Jag har precis ätit en äggmacka och druckit lite nyponsoppa. På överkroppen har jag hittat en varm och tight underställströja som jag ska ha på mig idag. Idag är det onsdag, snart halva veckan gjord! Nu väntar bara att jag ska cykla till jobbet, hänga lite första timmen och sen göra sex jobbtimmar till och sen åka hem. Eller åka till Sibylla såklart, som varje onsdag. Vi ska på något äventyr idag tror jag. Kanske ta bussen någonstans! Kanske ska jag bada henne i hennes nya shampoo, vi får se. Ha en fin onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0