Valborg med björnstammen.


Igår var det valborgsmässoafton allihop! Jag jobbade några timmar (har varit så himla trött de senaste dagarna så jag stod bara där som en zombie kändes det som). Sen bar det hem till Mike, lite dusch och förberedelse. Hoppade på cyklarna, köpte kött på vägen och mötte snart Helena i 7B och förfesten kunde börja. Vi åt massa god mat, jag fick lösögonfransar och vi körde ölspelet. Som det ska vara en Valborg. Drog sen till Nöjes och såg Den svenska Björnstammen live. Alltså tusan va bra de är. Har lyssnat sönder idag. 

Gårdagen bidrog till enorm sovmorgon idag och massa mys i sängen *mmm*. Mike mitt hjärta gick och köpte färskt bröd, tryffelsalami och vindruvor som vi mumsade i oss i vårt underbara kök (ommålat bord och nya blommor är knepet!). Efter det har vi städat som tusan, lyssnat på massa bra musik och sånt. Fixardag liksom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0