mors dag i deje.



Idag hängde vi i Deje och firade Michaels mami med korv&mos (föööör gött) och rabarberpaj. Mikeys syster plus son var ju där såklart och Theo och mitt hjärta lekte som vanligt medan jag tog igen mig på soffan. Gullon. Theo hade på sig tröjan från Thailand med en tuk-tuk på, det var också det första ord jag hörde när jag klev in genom dörren!! 

Kvällen spenderade jag sen med Mirja och så kollade vi grabbarna när de spelade fotboll i Olsäter - så mysigt.  Älskar att hänga i deras hus efteråt och äta potatisbullar och dricka te i deras supermysiga soffa. Snart kommer bäbisen också och jag ääääälskar att få känna sparkarna från Mirjas fina mage. Mysig söndag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0