dagar som passerat.


Om 8 minuter trillar lönen in på kontot. Håller ut. Vill springa in till footnews imorgon och köpa mina Vans-drömmar, pallar ej om någon rik hinner köpa inna mig...

Hallå har idag surfar runt i klänning (ärvd av Maria självklart). Så himla gött! Sommaren är här liksom. Imorgon ska jag jobba 12.30-18 och sen på kvällen blire öl/vin med Cissi och Alex. Bådar jäkligt gott. På lördag åker jag på äventyr med mamma och Mike. Kanske Max också om en har tur. På söndag ska jag gå till Norrstrandskolan och rösta i EU-valet, wiho! 

Andra bra grejer som hänt:
1. Åkte i Richards nya bil igår med nedvevade rutor och njöt av värmen. 
2. Gick långpromenad med Lizz och Pelle på Arnön ikväll. Badade fötterna vid Sandstranden. 
3. Druckit såååå många goda smoothies. 
4. Hade vin- och räkkväll med Maria. 
5. Vi har en städad lägenhet pga jag som  plockar så bra och han som är dammsugarexpert. 

Nu ska jag kolla lönen. Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0