i'm gonna leave the city.



Jag och min bästa sitter bredvid varandra på tåget och spelar quizkampen och äter mammas kardemummabullar. Jag har resfeber som tusan. Tänker på snuskiga hotell, på Michael som sjuk, på fula stränder. Vet att vi löser precis allt som kan komma i vår väg men har helt enkelt inte landat i den övertygelsen riktigt än. Jag menar, vi ska vara lediga och tillsammans 24/7 i fyra veckor. Hur kan det inte bli bra? (Hehe). Längtar. Ska ju resa först, älskar det. Flygplansmat, läsa magasin, pirra sig och vinna på QK. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh!!!! Ha det så himla bra!!!

2014-03-03 @ 13:11:58
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Julia L

Ha det nu underbart och njut!!

2014-03-03 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0