sötnosarna.


Alltså. Hej min älskling när du var 16 år och solade solarie varje vecka och hade fjortisfrisyr. Risken är att om jag hade träffat dig på den här tiden hade jag fallit lika hårt för dig som jag gjorde förra sommaren när du kom körandes i dina jeansshorts och den mörkgröna tröjan. 

Gillar också Robin på den här bilden. Hihi. Igår bjöd han och Mirja (Mike och jag bjuder aldrig igen och är alltså extremt tråkiga att bjuda) på tacos och jordgubbar hos dem. SÅ mysigt att ligga i en skön soffa för en gångs skull och titta på fotboll och känna på bebissparkar genom magen. De är finast och jag gillar dem massor. Älskar att sno åt mig Michaels kompisar. Han har bra smak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0