det här med att det är juni.


Jag har typ sommarlov. Alltså!!! 
Tre dagar att jobba denna vecka och sen går jag på midsommarledigt. På lördag flyttar världens sötaste lilla hund hem till Arnön med mamma och pappa. Jag har varit i Stockholm och gått på söder med min bästis och träffat Zinar, Sara, Gitte och andra underbara. Vid hemkomst mötte jag världens bästa kille och blev nykär. Jag har varit på Båten och druckit drink med Fredrik, jag har druckit öl med dejefolk och träffat nya vänner. Jag har spelat så jäääävla bra frisbeegolf på Skutberget. Min mamma har lämnat rabarberpaj hos oss. Vi har en ny fisktavla som vi älskar. 

Det enda minuset är väl att jag lovat mig själv att ge mig ut att springa nu. Skriver till och med ett blogginlägg för att slippa, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0