Sibyllavakt, Arnön-häng och fiske.

När Michael och jag vaknade igår bestämde vi oss snabbt för att åka ut till Skutberget så fort första tvätten var ilagd. Vi och cirka hela Värmland. Med oss hade vi melon, frallor och créme bonjour med grekisk vitlökssmak (faktiskt god och värd!). En input här är att jag misstänker att jag blivit glutenintolerant vilket gör mig otroligt ledsen. Men inte lika ledsen som detta eviga magont och toalettbesök som gör mig svimmfärdig. 

Ej input mer! Efter skutan åkte vi hem och mamma och pappa kom till oss med Sibbi. Vi skulle vara hundvakt. När Sibban sovit en stund och den värsta värmen försvunnit packade vi in oss, hund och massa mat och hämtade Simon och drog till Arnön! 


Jag gjorde blåbärspaj! Superlätt och gott (smakade litegrann ändå, kunde inte låta bli). 




Vi grillade och spelade pingis. Jagade flygmyror och badade. Gosade med Sibylla och myste. 
Sen kom mamma och pappa vid nio och pappa tog med oss ut i båten och fiskade. Noll napp med extremt fin kväll. Sen åkte vi hem till stan och somnade bredvid varandra på Norrstrandsgatan. Jag och Mike alltså. Min fina. 





Kommentarer
Postat av: Julia L

Allt låter underbart (utom eventuell glutenintolerans förstås)! Helst hade jag åkt till Karlstad nu direkt. vill inget hellre än att hänga med dig, åka till arnön, bada, puss på Sibylla. ALLT!

2014-07-22 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0