jobberN


Sitter på pappas jobb och sliter.........


Nej förstås inte. Har ätit pannkaka, läst bok, planerat en lill-semester och druckit vatten. Surfat på nallen också. Sen insåg jag att jag satt vid två datorer hihi. Vågar knappt säga det här men det vore ju coolt om någon ringde på kundtjänsten (mig alltså). Skulle ju självklart få panik och svettas och allt men tänk OM jag kunde hjälpa någon. Skulle ju göra mig stolt ;') Skulle må psykiskt och fysiskt illa om jag inte kunde hjälpa..... 

Här om dagen åt jag första svampmackan för i år. Alltså herrejises vad gott. I stil med grillad aborre Erik hade gjort till mig och Bero innan en fisketur OCH precis all mat på cava igår. Jag och Mike blev för övrigt fulla på en flaska cava hihihij. Svinmysigt. Klockan ett blir jag utsläppt här ifrån och då vill jag köpa balsamico för det är jag sugen på. Och att göra isglass! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0