5s.

 
Hej lille du. Välkommen till ditt nya hem. Din matte/moder är en snäll person, kommer kanske tvinga dig ha en del onödiga appar och nöta ut instagram. Hon kommer ha en hög ljusstyrka hela tiden vilket kommer ta på ditt batteri och energi. Hon kommer också tappa dig i marken. Var vänlig inte dö då.
   Som ni ser har jag en ny telefon! Är glad faktiskt, lite ledsen över min gamla fyra som la ner efter en lång tids sjukdom aka sprucken skärm men tror att jag och femman kommer trivas. Kvaliteten på bilderna är maagisk!?!
 
Igår åkte jag och Mikey ut till Edeby och fick tacos av Mirja och Robin i deras nya fina hus. Lyx lyx lyx att bara hänga där, dricka blåbärsmuffins-te och bli varm av kaminen. Prata sommar, grillfester och häng på deras altan. Kan inte bli annat än grejt tänker jag. Och på tal om grejt kanske vi blir bjudna på käk ikväll också, fast borta hos Joline och Richard. Fast helt ärligt måste det ju vara vår vecka att bjuda?...... Det är ju superkul men vi är så jävla dåliga på det hehe. Mysigt i alla fall att bjuda sina kompisar på hemlagad middag mitt i veckan och bara hänga. Jag bara surfar på vågen av att Michael har så himla himla fina vännner.
 

Kommentarer
Postat av: bästis

Hatar dig för att den är champangefärgad. SÅ.JÄVLA.FINT!

Svar: hihih
Julia

2014-02-11 @ 14:17:15
Postat av: Maja

Åh, vad lyxigt med en ny mobil!

Svar: så.himla.skönt!
Julia

2014-02-11 @ 16:12:23
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0