när 2015 kommer.


Under 2015 vill jag:

1. Börja gå i terapi
2. Börja simma ordentligt. Inte bara en kilometer några gånger i veckan utan liksom simma fort på korta sträckor och kanske gå en crawlkurs. 
3. Börja använda min dator igen. Åh den andas ångest med en låst bildöveringen låst på hemskärmen. Men alltså, så KUL att använda bloggen på datorn. 
4. Uppdatera min telefon. Ska kanske göra det nu direkt på tåget?!
5. Hänga ännu mer med vänner! 
6. Resa, helst till Grekland. Kanske öluffa eller bara ta en charter och ligga i en solstol och äta grekisk sallad. 
7. Sluta oroa mig.
8. Göra något nytt och spännande! 
9. Dejta Michael massssssor. 
10. Börja sjunga i kör.
11. Börja dansa! 

Vill såklart att året ska bli häftigt, mysigt och innehålla tusen och åter tusen skratt. 2014 blev året då jag började med att slåss med näbbar och klor (alltså, är ju ingen fågel men bildligt talat då) för att få jobb. Lyckades med det omöjliga och fick provjobba som personlig assistent innan jag återigen hamnade på Twilfit. Jag och M reste till Thailand och Burma i mars. Skönt att vara lediga, dricka öl och liksom lära känna varandra mer. I sommar var jag väldigt väldigt mycket på Arnön, Sibylla kom ju! Och i augusti började jag vicket på Vitlöken! Föll in i en vardag, njöt av helger och var i Linköping och Stockholm. Firade jul i Trysil. 

Året var bra. Jag var hemma. Hemma i Karlstad, hemma på Twilfit och Vitlöken, hemma med Michael. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0