lördag-söndag.


Okej. Här är min söndag. Under täcke och filt, serie på tvn, sovmorgon till elva, stoppar i mig minst 7 skivor julvört och delar en julost med Michael. Huvudet värker men kroppen känns glad. 

Min lördag, den bestod av uteslutande häng med min sambo. Freakin love that man. Kollade när han spelade match i Forshaga, de vann med 9-8 så det var ju azm! Så fruktansvärt mysigt att kolla på innebandy. Sen hade Michael och jag förfest själva. Vi åt pizza, drack öl och kollade på Megamind. Sprang sen till bussen och åkte till Tables där M hade lektion i biljard för mig. Jag vann med 3-1 i matcher... Sen gick vi till Tempelhörnan, drack en drink och sprang in i en lagkamrat till M. Samme lagkamrat som sa åt oss att komma till Pitchers (!). Det stället var galet. Så sjuuuukt mycket folk, alla var så sjukt packade och ja, allmänt kaos. Jag mådde allmänt svinbra där inne, fast ändå världsfrånvänd. M och jag fuldansade sönder dansgolvet och hade absolut ingen aning om vad klockan var. 

Efteråt mötte vi några vänner utanför BK, tog en taxi hem och somnade inom 1,5 minut. Så jävla värt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0