två små i gräset.

Jag ligger hemma i soffan på Brogatan och passar Sibylla. När jag kom cyklande förut såg jag Max och sibb i gräset och kände bara enorm kärlek! Vilken lyx att ha de där två alltså. 


Imorgon ska mamma och jag på hundkurs i Forshaga och jag längtar. Har plöjt tre stycken "Härliga Hund" som mormor lämnat. Vill göra så mycket med den här lilla! Lära henne följa mitt kroppsspråk istället för bara rösten, kunna gå lös i koppel och kunna lugna ner sig med sin bästis Pelle. Jaja allt det där som tar massa tid men som ska bli så kul. 

I övrigt är jag megatrött den här veckan. Kanske dock lugnar sig lite idag eftersom jag slutade klockan två. Och solen skiner!!!!!! Åker dock faktiskt med vantar på händerna och jacka över mina hängselbrallor till jobbet nu för tiden. Tror det snart är dags att ärva lite kläder av märan igen...., hihi. Var för övrigt hos henne igår och njöt av ostfrallor och idol. 💖💚 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0