idag är'e tisdag.




Michael ligger i soffan och jag i sängen. Vi leker norsk kareoke med mina nya lurar, fina va? Mia, Mattias, Maggan och Theo var här förut på lite födisfika. Tårtbilden är ju dock från igår när Mike hade gjort pankistårta. Älskade det! Senare delen av kvällen har jag bara jäst i soffan, kollat glee och instagramsurfat. SÅ rogivande och SÅ tråkigt på samma gång. Hatälsk. Hallå i helgen ska jag på TVÅ kräftskivor, lyxen i det när du är skaldjursälskare 👌👌👌👌. 
Barnen undrade för övrigt vad jag hade på mig när jag svassade in i min jeansdress på jobbet igår och idag, men värre kritik har jag ju fått än ett gäng (underbara) småglin tänker jag 😊. 

Nu, dags att somna med denna man vid min sida. Eller på hans bröst som är nya grejen. Tar mig mindre än en minut. Fint det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0