ekorrhjul, bästa barn och kräftor.

Just nu sitter jag i soffan på mitt jobb och dricker te. Har lite välförtjänt rast. 
  Tänk att jag jobbar här nu, att jag ska vara här i ett år. Jobba fem dagar i veckan. Kasta mig in i ekorrhjulet. Såhär dag 3 känns det som alldeles övermäktigt. Ska jag liksom vara ansvarig för dessa underbara liv? Lära dem grejer, se till att inget händer, hinna städa någon gång emellan och göra dem till bra människor? Och samtidigt ha plats i kroppen och huvudet för livet utanför jobbet?! 

Ja, det kommer jag och det kommer gå fint. Nu är fokus på att överleva första veckan med kräftor, massa avsnitt serier och Bero. Väl på jobbet går det bra, all information gör mig trött men allt det andra är bara så fint. Min egna grupp kommer börja bildas snart, fulltalig i september. Det ska bli kul. 



Första-dagen-på-jobbbet-present av mamma och pappa. De känner mig väl. 💚 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0