åh åh åh torsdag.

Gooooodmorgon! 
Här är hängselbrallorna jag knatar runt i varje dag. Älskar den ofantligt mycket men här kommer två frågor:

1. Hur många gånger tror ni att jag doppat själva hängslet i toaletten? 
Ledtråd: det är inte noll. 

2. Hur lätt tror ni det är när en är superkissnödig och ska börja mecka med spännena? 

Utöver det. Perfektion! 
Övrigt: ikväll är det hundkurs i Forshaga med mamma och Sibylla!! Känns så överdrivet roligt. En annan grej är att jag och Mike ska fira en 50-årsdag i Mangen på lördag, liksom galen grej för mig som kommer få någon slags nostalgi-knockout. Minus på det är ju att min käre far hade skrivet fel i ett jobbmail vilket resulterade att jag egentligen ska jobba på lördag. Kan dock inte och det var ju liksom inte jag som skrev fel. Så förändring. Lördag kommer vara nostalgi-knockout OCH dåligt-samvete-knockout. Ska snart rulla in på jobbet där jag faktiskt har noll procent andra tankar än just jobbet, lite skönt faktiskt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0