zzzzZzz, time to sleep.


Somnar hos Julie och Fred nu. Har druckit vin och ätit pannkakor. Tittat på pearl harbour och blivit kär. Freakin älskar den filmen. Den fick mig alldeles nyss att känna känslor jag inte känt sen den vintern 2010 i Sälen. Livrädd på ett sätt för vart livet var påväg med mig och samtidigt så jävla nyfiken. Kasta sig ut fastän det ser mörkt ut. Så himla glad att jag vågat göra saker som känts omöjliga. Kan sakna den känslan ibland.  Känslan av att fysiskt kasta sig ut. Som på skidorna med en isig brant backe framför sig. Väl nere är jag den starkaste på denna jord men det är ändå njutningen av att veta att det är framför mig som är bäst. Ingen kan någonsin ta ner mig på jorden, fånga mig eller sätta mig i en känslomässig bur. Jag klarar mig. 

Och alla dessa känslor från en patriotisk amerikansk film innehållande två av de snyggaste männen någonsin. Så det kan gå hörreni. Sov gott nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0