tomorrows future (and i'm shaping it)


Fantastisk dag!!! Regnet må ha öst ner men konstigt nog var det uppehåll mellan typ åtta och elva då vi i röda gruppen var på utflykt. Vi var i en park som har både djur en kan klappa och gungor stora som tefat till exempel. Passar mig perfekt liksom (***tränger sig  fram för att klappa geten***). 
I övrigt bara mys, läsning, sandkakebyggande och en och annan tvångskram i svettigt galoniställ. Älskar det där jobbet SÅ mycket ibland. Känner mig alldeles taggad för att åka hem och göra en stor sallad med paprika, avokado, halloumi och knaperstekt bacon. Käka lite och sen slänga mig iväg till sats och pumpa den där magen. Unna mig själv bara den halvtimmen. Soft. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0