sjukling på bättringsväg.

Jag ligger i min soffa under min tjockaste filt och med datorn på magen. Pappa har precis serverat mig ett stort glas cola och fem skalade färska räkor. Jag är påväg att bli lite bättre, kanske hade Julia rätt om att det var matförgiftning? Ynklig känner jag mig i alla fall fortfarande, hela kroppen ömmar och särskilt konstiga områden som knäveck, ögonlock och fingrar. Har faktiskt sjukanmält mig från jobbet imorgon, vill kunna bring my a-game när jag väl står där på golvet och i detta skick skulle jag inte ens vara i närheten. 
 
Jag längtar efter M. Han som ni inte vet så mycket om, som jag sparar på att berätta om. Dels för att det är nytt, dels för att ni tycker att det gått fort. Det tycker vi också. Så är det ibland. Ni kommer gilla honom. Han köper cola åt mig och bär runt mig på sjukhus. Och precis som jag tycker han att det är perfekt sysselsättning att spendera en natt genom att köra mot alla enkelriktade gator i hela Karlstad. På fredag kan jag krama honom igen. 
 
Nu ska jag titta på mitt sjunde avsnitt new girl för dagen och bli ännu lite bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0