min och er fredagskväll.

Post-stängnings-syndromet just nu!!! Låste jag in pengarna?? Låste jag ens dörren? Stängde jag en timme för tidigt (det är ju väldigt tydligt om en gjort det eller inte men det är ändå en av mina största farhågor)??! 

Jaja, jag har ju använt nyckeln (glömde jag nyckeln där??!) och sitter på tuben därifrån så inte mycket kan göra och alla de andra gångerna på två år har det ju varit hyfsat rätt. Är för övrigt på väg till Juls så livet är ju återigen sweet. Hoppas på chips och kanske en pilsner om Fred lämnat någon nu när han är på FIFAdejt med kompis. Hoppas också på jäkligt bra film/tv. Vi ska också ägna morgonen åt att spela piano och äta allbran hoppas jag. Ja jag sover där orimligt mycket... Gillart. Ha en fierce fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0