Lurre

Efter tre dagar av pizza, chips, varma mackor, choklad och övrigt snaskigt gott landade jag idag på balkongen med några skivor falukorv och lite sallad. Lösviktssalladen är det bästa som hänt Ica i Larsberg, det är bara att plocka, väga och betala cirka 10 kronor! Hade även i en solvarm tomat, ärtskidor, fetaost och svensk gurka i salladen. Åh himmel vad gott det är med sallad ibland. Åh himmel vad skönt med ledighet och känna in min lägenhet igen, jag gillar ju dig vet du kära oplanerade betonglägenhet. Nu ska jag dock lämna den, hoppa på cykeln i härligaste blå klänningen och cykla till Ropsten. Därifrån blir det tub och pendel till Huddinge där jag ska lämna nyckel och köpa upp lite grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0