glamourös fredag.


Det vore ju en lögn att säga att jag är trött på att gå runt i mina vita fleecebyxor som jag ägt sen jag gick i typ sjuan. Dock (bra ord) är jag nu trött på denna sjukgrej. Så efter fyra dagars svält gjorde jag idag en äggmacka, ska bli så jäkla gott att sätta tänderna i!!! Annars i mitt intressanta liv så lyssnar jag på P3, skapar en koka-ägg-dans, läser Allt om mat, kollar på teen mom 2 och tar tupplurar på en timme. Livet som 22åring.

Ps. Är alla med på att vi nu ska lyssna på Daniel adams-ray nya låt? Bra då säger vi det.  


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, Teen Mum måste vara bästa guilty pleasure-serien.

2013-09-28 @ 14:04:22
URL: http://nobodyputsmybabyinacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0