en i färg och sen kom svartvit.

2010 var året då jag tog mest bilder. Det här är i juni, jag är nybakad student, brun sen greklandsresan och långhårig. Livet är framför mig. Jag livnär mig på jordgubbsförsäljning. Vad hände?
Jo jag flyttade ju till Göteborg, jobbade på lekland, flyttade till Sälen, festade, blev kär, åkte skidor, flyttade till Stockholm, bodde med min bästa vän, jobbade på Gröna Lund, bodde i Nacka, började på dagis, jobbade på Twilfit, reste runt i Asien i två månader, flyttade till Lidingö, åkte på semester till Fjällbacka, gjorde slut, fick fast tjänst på Twilfit, hälsade på i Karlstad, började gilla någon osv.
 
Jag vet att jag klagar mycket på detta så kallade vuxenliv. Men det äger ibland också. När en bestämmer när en får lägga sig, om en får äta godis en tisdag och hur mycket alkohol som ska förtäras till exempel. När en inser att en klarar ganska mycket själv, att livet rullar på i sitt ekorrhjul och att stiltje också blåser bort. När vänner tar större och större plats, när relationen till familjen är bättre än någonsin och när en faktiskt är jävligt bra på sitt jobb. Det ni. Jag skriver också "en" istället för "man" nu. Deal with it or leave liksom. (Helst inte lämna då please). 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaaaaa men det klart vi ska ses över koffein! Skulle vara så himlans fräsigt och fagert! Hör av dig när du kommer hem så kollar vi hur jag jobbar! Fiiint.

Svar: I will do absolutely asså! :)) sov gott!
Julia

2013-09-19 @ 23:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0