dags för lite ariel.

jag vill vara fin för dig. 


Alltså, det här är ju typ det roligaste jag vet. Den här söta, ostrukturerade, konstiga bloggen. Jag vill göra det här. Köpa en bättre en kamera, ta riktiga bilder, skriva långa långa texter om hur det känns att se honom ta av sin t-shirt mitt i natten och dra den över mitt huvud. Eller om hur jävla oglamouröst det ibland är att vara 22 och inte veta vad man vill göra eller vart man vill vara. 
Vill att Arda ska ta mina bilder och att de ska bli lika bra som på nya stilgurun Angelicka Blick. 
Kan ju bli svårt då jag inte har den kroppen/kläderna/håret osv meeeeen what to do? 
PS. Jävligt tråkigt disney med ariels midja. JÄVLIGT TRÅKIGT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0