sånna som jag.

Sitter på bussen nu. Har kollat om jag stängt av spisen sjutton gånger och lagt flera minuter av min dyrbara tid på att försöka få igen min väska. Mamma säger alltid att jag är så extremt dålig på att packa (vilket stämmer, ett vanligt upplägg är fyra par byxor och en tröja) så nu lever jag efter devisen more is more. Försöker tydligen packa ner hela min garderob. 

Fick i mig lite käk också. Brände både spenaten och fiskpinnarna men uh vad gott det var ändå.  Tråkigt med disken när jag kommer hem bara. På tal om hem, blev nästan sen när jag blickade in i lägenheten innan jag skulle gå och visste att vi skulle behöva säga hejdå om en månad. Första egna lägenheten typ, första att bo själv i alla fall. Älskar den så mycket. 

Hur många gånger jag spelat Kärleksvisan på pianot idag när jag borde gjort annat? Faktiskt inte överdrivet många, spelade dock in en film på mig själv hehe. Ska kolla på den på bussen nu och lyssna på hur ljuvt det är nu när Julia lärt mig Dsus. Nöjd. 

Nej men dags för jobb igen. Igår fick vi 27 lådor varor heheh....... Ville ta mitt liv nästan (ej okej att skoja om) så mycket uppackning och lagring som det var. Men då har en i alla fall alltid något att göra vilket gör att tiden går. Ska jobba fem timmar nu, det klarar jag. 

Högsta önskan idag? Få krama om Lillkillen som blir två år. Får i alla fall hångla järnet med hans morbror, win. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0