livet på en pinne.

Tja gänget, godmorgon liksom. Här sitter jag på en buss i Linköping och ska precis börja min färd mot Stockholm. Har både Ms jacka och min jeansväst på men fryser ändå. Missade mitt tåg igår som ni förstår, inte alltför superkul. Dubbla biljetter, åh så härligt..... 

Meeeeen jag har i alla fall haft en jättemysig helg med mina päron och mormor&Nöne. Varit på mitt första homeparty och luktat på massa goda ljus, ätit brutalt mycket gott fika, badat två gånger, gosat med hundarna, sovit i mitt favoritnattlinne, tittat på Idol. Och nu är det dags för jobb när jag kommer fram till Stockholm, fem och en halv timme väntar på kära Twillan. Öppning idag, hoppas det går bättre än sist, typ vore positivt om dörren gick att få upp, hehe. Sen kan jag i alla fall åka hem och försöka handla med mig lite käk och sen krypa ner i min säng. Är ledig måndag-onsdag men en vet ju aldrig om dagis ringer eller så. Allt kan hända som alltid. Ha en bäst söndag nu! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0