jag är nästan inte dödlig.

Kan få pirr i magen av att fånga morgonen såhär. Gå upp när det är becksvart, koka varm choklad och trä på hans fleece. Termometern visar fem grader och jag saknar mina underställ. Fixar lite turkisk yoghurt med honung och müsli medan jag sminkar fram ett ansikte på det bleka. Får gå ut i jacka och jeansväst, ser solen längst borta och samtidigt som jag går till bussen reser den sig sakta över himmeln. Jag drar mössan långt ner över öronen och sätter på Maggios album i lurarna. Hoppar på bussen som är varm och go, säger godmorgon till busschauffören och får en sittplats, win. 

Väldigt mysig morgon 
- om en bortser från noll sömn och att chokladen vill komma upp igen pga mensvärk. Drog dock en Alvedon sekunden jag vaknade så snart snart blir livet levbart igen. Och DÅ är det en fin morgon och jag har hela fredagen framför mig. Så himla najs. 

Kommentarer
Postat av: anna

maggios skiva går för fullt i mina hörlurar också :) inte lika bra som satan i gatan dock men fortf fin! hoppas du blir av med mensvärken snart!

Svar: De är så olika albumen, kan inte bestämma mig!!
Tack fina du :) ha en bra fredag!
Julia

2013-10-11 @ 07:00:07
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Elsa

Gud vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack!
Julia

2013-10-11 @ 09:01:55
URL: http://henrikssonelsa.blogg.se
Postat av: Tea

hittade precis din blogg(: riktigt fiin(: titta gärna på min:)

2013-10-12 @ 14:56:03
URL: http://lacer1980.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0