inte en dag har gått utan att jag tänkt på.




Igår åkte vi ut till Arnön när solen var påväg ner. Stannade till vid Ica i väse och köpte rökt makrill från fiskbilen. Åkte vidare, stannade vid en äng och tittade på solen. Kom ut och jag pälsade på mig tre fleecetröjor. Spelade baseball med kottar. Han klättrade högst upp i klättertallen och såg hela Vänern. Jag stod under och var rädd att han skulle ramla. Sen sprang vi genom ett vassfält och jag fick sitta på hans axlar. Kom ut till Tallskär, såg solen färga hela himlen gul och rosa. Vattnet var ljummet och jag lurade till mig lite pussar. Gick tillbaka i mörkret, eldade och spelade fiskspelet. Åt vår fisk, grillade korv. Resten av kvällen bara låg jag på hans bröst och kände hur framtiden ändå kändes ljus. Åkte hem till norrstrand vid elva och somnade under dubbla täcken mot hans rygg. Bäst jävla kväll. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh <3 <3

2013-10-02 @ 14:56:26
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0