en värmländsk fredag.


Igår var jämt råfantastisk tycker jag. Vi började hemma hos M (och mig snart) med DP. Knäckte några öl och spelade lite schyssta låtar...och osofta låtar hehe. Julie och Fred slöt upp med lite käk och jag blandade mojitos med två spritsorter i. Dags för smink, hårvåffling och mer dricka! Knut och Tobias rullade in och med dem mer alkohol och sjuka utstyrslar. Själv var jag Hermione i plisserad kjol, pullover, Gryddindormärke, våfflat orange hår och slips. Julia var Hedvig från Harry Potter, Fred HP himself och mitt hjärta var såklart Ron. 




Gick efter shotrace och bugg vidare till Nadja två hus boet. Hängde på balkongen, drack någon öl och lärde känna Ms fina vänner lite till. Tillslut blev vi bara få kvar men då dansade vi fortfarande till country och skrattade. Vissa var väldigt kära. 


Som dessa. 


Och vi såklart. Tur att det aldrig blir för mycket hångel! 

Senare tog vi en taxi till stan och gick till Tables. Träffade fina pärlan Maria med sin Filip och hennes syster Sara. Spelade några partier pingis och vann en gång i finalen! Sedan spelade vi biljard (jag satte åttan till min teammate julis stora besvikelse) och drack öl. Så himla soft kväll! Vaknade upp lagom bakis idag... Men det var det värt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0