en onsdagsmorgon.

 
 
Det har regnet hela natten. Jag vaknar av min sollampa vid kvart över åtta men har hitills bara lyckats flytta mig till soffan med täcke, te och doftljus. Känner mig lite ledsen idag, funderar över alla mina beslut, över alla gånger som jag ska känna mig nere. Vill orka ta mig ner till gymmet och träna men vill egentligen bara ligga i täcket hela dagen och titta på new girl. Längtar efter att få dra på mig nya tröjan och åka in till stan sen i alla fall. Bli omhållen, känna mig trygg, känna hans andetag mot min kind igen. Och ikväll, dricka öl och känna mig snygg, busa på Kåken och prata med min älskade Julie. Nu börjar det bli försent för träning, kanske kan ta en promenad i kylan i alla fall. Ensam. Hösten tar sig in i mig, får mig att ruska på mig. Det är bara att välkomna varma tröjor, te och känslan av att våga känna såhär ibland. Livet går fort ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0